2014. augusztus 24., vasárnap

2.Rész

- Nyögj tudom, hogy akarod! Sikíts! Tudom, hogy élvezed!- nyalta meg fülcimpámat miközben keményen pumpált.
-Nem! Engedj el!
-Nem! -lökött, őrült tempóban majd forróság terjedt szét bennem és elélvezett.
-Öltözz fel! -dobta oda a ruháimat. "Basszameg.. Megerőszakolt ez a rohadék"
-Feljelentelek te szemét!-vágtam pofon.
-Tedd azt! Ismersz? Nem.
-Tudod a nevem? Nem.
-Menj csak baby!- mondta kuncogva majd kisétált az ajtón ott hagyva engem. Csak zokogtam a földre borulva.
A táskám után nyúltam mely a földön hevert.
Előhalásztam a telefonomat és a kontaktok közt meg kerestem Niall számát majd tárcsáztam. "Niall majdnem velem egyidős, apa jó barátja".
-Lora! -szólt bele kedvesen.
-Segíts! -tőrt fel belőlem a sírás.
- Mi a baj? -kérdezte meghökkenve.
- Meg.. Meg erőszakoltak. -közöltem vele remegve.
- Mi? Hol vagy? -hallottam ahogy leejt valamit.
- Egy sikátorban, a házamtól nem messze.
- Te jó ég! Sietek nyugodj meg és maradj ott! -mondta majd letette. Remegve, de sikerült egy kicsit szednem
magam. Felvettem a ruhámat és egy sarokba kuporogtam, az imént történeteke miatt.
Kb. tíz perc után kicsapódott az ajtó és Niall rohant be rajta.
- Lara! Jól vagy? kérdezte letérdelve mellém és egy pokrócot terített rám.
- Vigyél haza kérlek! Bújtam hozzá aztán felkapott és kivit a rendőrautóig.
Egészen hazáig gondolkodtam... Miután haza értünk mindent elmeséltem neki, de mintha eszébe jutott volna valami, vagy mintha ismerné...
- Niall mi a baj? -vontam kérdőre a szőkeséget.
- Harry! -mondta idegesen.
- Mi? Te jó ég... Ismered? -néztem a szemébe.
- Igem rengeteg ügye volt már. Gyilkosság, prostitúció. Régen barátok voltunk. Most esküszöm lecsukatom!-jelentette ki egy csepp félelmet sem mutatva. Meg sem bírtam szólalni.

Hetekkel később ~
Harry börtönben.. Én azóta rajta gondolkozom mióta megerőszakolt. Niall mostanában sokat van nálunk mivel  azt mondja " rohadtul bejön neki a legjobb barátnőm Tina,,. Bár ahogy őt ismerem sosem fogja magát hagyni Niallnek, elég önfejű.... De Harry... Elhatároztam.. ezt vissza kapja.
Elindultam a kapitányságra.
- Niall add ki Harryt! -csaptam az asztalára mindenféle köszönés nélkül.
- Mi? Viccelsz megerőszakolt! -állt fel ülő alkalmatosságából.
- Add ki és Tina a tiéd lesz! Ezt garantálom. -erre ismét helyet foglalt és gondolkozni kezdett. Tudtam, hogy bele fog menni mivel Tina szó szerint elvette az eszét..
- Legyen! Vidd! -dobott elém egy kulcsot.
- A hármas kulcs hatodik cella. -mondta fintorral az arcán.
- Tina a tiéd! -mosolyodtam el majd a cella felé vettem az irányt. Mikor meglátott Harry eléggé furcsállta a helyzetet, de pont ezt volt a cél.
- Kiscica hát te? -kérdezte vigyorogva. "Most visszakapsz mindent amit velem tettél."
- Kuss Styles! Te az én tulajdonom vagy! -" Most már nem féltem tőle". Sőt tetszett a helyzet.
- Hogy mi? -nézett rám.
- Ki hozlak innen, de tekintsd úgy magad mint a rabszolgám.
  - Harry szemszöge~
Hogy a rabszolgája? Nem tehettem mást kénytelen voltam belemenni mert vagy ez vagy az életfogytiglani.......
- Rendben.
- Gyere nyitotta ki a zárat.



Íme a második rész remélem tetszik innentől kezdve csak is kizárólag Harry szemszöge lesz :D

3 megjegyzés: