2014. december 26., péntek

11.Rész

Az út hazafele csendesen telt. Csak szipogtam ahogy égő fejbőrömre tettem apró kezeimet. "Elmebeteg idióta.. Én ezt már nem bírom. Rossz ötlet volt kihozatni a börtönből.. Tinát is ahogy megláttam a szívem szorult össze.. Mit tettem? Ez mind miattam van, mert odaadtam" a másik elmebetegnek.." Gondolkodtam el.. Észre sem vettem de már otthon voltunk.
Kiszálltam majd apró léptekkel a házba siettem. Meg sem álltam a szobámig aminek ajtaját hangosan pont Harry előtt csaptam be és kulcsra zártam.
"A szituáció pont olyan volt mint a tegnapi egy eltéréssel.. Most bántott."
-Nyisd ki! Vagy betöröm! -hallottam meg az idegesen dörömbölő Stylest. "-Basszameg!" ütöttem a falba. "Igazából nem is magam miatt aggódtam, mert fel tudom találni magamat minden helyzetben. Most sokkal inkább a legjobb barátnőm életéért, olyan ártatlan, Ha Niall bántotta én.. Ahj!!! Minden az én hibám.. Ha akkor nem hozom ki Harryt Tináér cserébe most nem lennénk itt.. Hát persze akkor úgy gondoltam, hogy visszaadok neki mindent amit velem tett aznap este de most?! Úgy érzem ő irányít már megint..  És magamnak sem merem bevallani de vonz.. Akármilyen is de vonz." Gondolataimból ismét Harry hangja rázott fel.
-Ne idegesíts jobban fel!
Mikor kis idő után sem kapott választ megelégelte és valósággal kiszakította az ajtót. Az ágyamhoz rontott ahol könnyeimmel küszködve feküdtem. Nem figyeltem rá csak zokogtam. -A rohadt életbe te..
Kezdett bele üvöltözésébe de mivel tudtam, hogy a "kurva" szót akarja használni közbe vágtam.
-Kurva?! Gyerünk mond csak ki! Nem bírod elviselni ha egy lány irányít!-köptem a szavakat miközben feltápászkodtam.
-Kussolj!-jött felém erélyesen.
-Nem! Harry az én tulajdonom vagy! Nem engedem hogy..
-Azt mondtam csend! -döntött le az ágyra nem törődve kapálózásaimmal.
-Harry te beteg vagy! -dadogtam.
"Annyi minden van amit nem értek..
Tegnap az a bandavezér ügy, ma meg Tináék.. Mit tett vele Niall?"
Tudom gyűlölnöm kéne de nem megy... Minden olyan rossz.."
 Az ágyon feküdtem rajtam az erőszakos Harry Stylessel..
Csak a fújtatását hallottam amik félbeszakították a belső vívódásaimat önmagammal. "Gyűlölöm magamat" Csókokkal halmozz el én pedig csak fekszem és várom, hogy abba  hagyja. Már csak arra eszmélek fől, hogy szája el hagyja a testemet és szememet kémleli.


- Harry Styles
Lara nagyon fel bosszantott azzal, hogy el ment.Meg mondtam neki, hogy maradjon itt , de nem ő el ment még hozzá Niallhöz. Rá jött valamelyest, hogy össze dolgozunk. Nem szabad tudnia semmiről nem akarom, hogy meg tudja mondom magamba. Miközben Larra testét csókolgatom ahol nem ruha fedi, Nem reagál ezért a elszakítom a kapcsolatot a testével és a szemére koncentrálok. Nem akartam bántani, de annyira fel cseszett,
- Lara nem vállaltam el- mondtam neki szem rebbenés nélkül a félig hazugságot. Láttam rajta, hogy erősen gondolkozik azon amit mondtam. Remélem el hiszi mert azt akarom, hogy az enyém legyen nem akarom el veszíteni most már nem! Tudom, hogy önző dolog és sok veszélybe keverem bele ezzel, de nem érdekel önző vagyok és kész, Mindent meg fogok tenni azért, hogy ne tudja meg mi is folyik a háta mögött a házába és azért is, hogy meg védjem! Éreztem, hogy mocorog alattam így gondolataimat kikerülve a rá néztem.
- Honnan tudjam, hogy nem-e hazudsz? - kérdezte csillogó szemekkel melyek már már könnyesek voltak.Lehunytam a szemem és fel vettem a póker arcom.
- Mert nem tudnák neked hazudni, bíz bennem Lara - nem válaszolt így bátorságot vettem és aljaimat az ő ajaki ellen nyomtam. Nem válaszolt.... nem is tudja mennyire őrületbe tud kergetni ezzel. Bele morogtam a csókunkba mikor éreztem, hogy enged és ujjaival a hajamba szánt. Ajkaink tökéletes össz.. hangba mozognak. Lassú mégis szenvedélyes csókot váltottunk. De mint minden szép pillanatnak ennek is vége szakadt a levegő hiány miatt. Fel nyitottam a szemem és Lara ki pirult arcával találkoztam. Olyan ártatlan kis lányos volt holott pont az ellenkezője és talán ezért vonz... ki mer állni magáért és nem nyuszi viszont törékeny és szenvedélyes. Le gördültem róla és hátúról magamhoz húztam.
- Aludjunk!
- Jóét Harry!
- Jóét édesem!- mondtam neki és bele csókoltam nyak hajlatába mire beleremegett. Jó érzés, hogy ezt váltom ki belőle.... Már csak azt kéne tudni meddig tudok neki hazudni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése