2014. december 26., péntek

15.Rész

Tina szemszöge~

Egy sötét és dohos szagú helyen ébredtem, szőrnyű fejfájással..
Hirtelen nem tudtam, hogy hol vagyok. Aztán beugrott; az a férfi hozott ide.. Elrabolt.
-De mit akar velem?- gondolkodtam el, majd a szobába nyíló fekete vas ajtó kinyílott és besétált rajta az el rablóm.. Barna haja kócosan meredezett az ég felé, szemei sötéten villogtak. Fekete nadrágot, cipőt és ugyancsak fekete bőrkabátot viselt. Tekintete végig higgadtan rajtam égett.. Féltem, rettegtem attól ami várhatóan most fog megtörténni.. Közelebb lépett majd keze arcomon csattant.
-Áhh!..- adtam hangot fájdalmamnak. Meg sem tudtam mozdulni.. A székhez voltam kötve mely rögtön, velem együtt borult fel ahogy megütött. Fájdalmam egyre nagyobb lett amint megéreztem lüktető mellkasomat.
-Szóval.. Te lennél az a szépség aki elvette az eszét a kis főnökünknek..- vigyorodott el. "Niall bandavezér?- kérdeztem magamtól összezavarodva.
-Bevallom sokkal szebb vagy mint a régi női..! Mint egy apró gyémánt!- simította meg arcélemet. Szembe tudtam volna köpni.. De a kétségbeesés nagyobb volt minden más érzésemnél és csak remegi tudtam.. Éreztem egy fira fémes ízt a számban, vélhetőleg az előbbi ütéstől felrepedt a szám.
-M..mit akarsz tőlem?- kérdeztem könnyes szemekkel.
-Hm.. Kicsikém annyit már levehettél volna, hogy a kis szerelmed miatt vagy itt!- állított fel a székkel. Meleg leheletét a nyakamon éreztem így elég közel volt hozzám.. A félelem egyre jobban átjárt..

Mi van, hogyha megöl? Mit csinált Niall?"-gyötörtem magam kínomban.
-Tudod.. Styles még megbánja, hogy elfogadta a főnöki posztot!- állt elém.
-Lara.. Hm.. Szép neved van! Ígérem ha Harryt megöltem az enyém leszel!- nyomta ajkait erőszakosan az enyémre. "Lara? Mi van?"
-Engedj el! Én nem Lara vagyok! K..Kérem!- kérleltem zokogva.
-Hogy mi? Ne hazudj nekem te ribanc!-  rántotta meg hosszú hajam, mire felordítottam.
-Ha nem Lara akkor ki vagy?- kérdezte kuncogva.
-T..Tina..- hajtottam le fejemet.
-Tina? Horan Tinája?..- a döbbenet mely végigfutott arcán kétségbeejtő volt.
-N..Nem tudom, hogy mit akarsz velem. De kérlek ne bánts..!- kérleltem még mindig.
Nem mondott semmit csak sietősen távozott, majd bezárta a hatalmas vasajtót...

Niall szemszöge~

Arra ébredtem, hogy valaki idegbetegen veri az ajtót.. Álmosan dobtam arrébb az alkoholtól kiszáradt üveget melyet még tegnap este ürítettem ki.. Mikor kinyitottam az ajtót Harry rontott be idegesen, és pólómnál fogva a falnak nyomott.
-Hol van te szemét?!- vágta nekem kérdéseit.
-Haver! Ki?- kérdeztem frusztráltan.
-Tina! Hol van?!- ismételte kérdését. Mikor kimondta azt a nevet szívem mintha megállt volna..
-Mi? Tina eltűnt?
-Tehát nem te voltál!- Engedte el pulcsimat.
-Eltűnt?- Kérdeztem összeszorult szívvel.
-Elrabolták!- Válaszolta Hazza.
-Ki volt az?- folyt le arcomon egy könnycsepp.
-Nem tudom.. De van egy sejtésem.- hajtotta le fejét.
-Dave? De mit akar Tinától?- kérdeztem hisztérikusan.

-Larát akarhatta.. Tudta, hogy én lettem a bandavezér..-folytatta.
-Megölöm ha egy ujjal is hozzáér Tinához!- jelentettem ki.
-Haver.. Megtaláljuk!- tette kezét vállamra.
-Ha megöli én.. Nem élem túl.- Motyogtam könnyes szemekkel. "Tényleg szeretem ezt a lányt.. Minden tettemet megbántam amit vele műveltem. Nincs még egy ilyen nő"

Harry szemszöge~

-Ha miután ennek vége és megbocsájt neked.. Vigyázz rá!- mondtam a szőkének. "Láttam rajta azt a fájdalmat amit most én is éreznék ha Lara lenne az akit elrabolt az a szemét. Tina túl törékeny ehhez az élethez, már azért csodálom mert még nem lett öngyilkos.. Ha Niall azt akarja, hogy vele maradjon.. Szeretnie kell minden erőszak nélkül. Tudom én sem vagyok az az érzékeny típus de Lara jelenlétében valahogy  minden erőszakos mozzanatom megenyhül."
Ahhoz képest, hogy milyen keménynek láttam Niallt az utóbbi időben most ő is majd meghal Tina miatt.
Gondolkodás menetemből Niall telefoncsörgése rántott ki. A kijelzőre pillantva összenéztünk majd a szöszi miután kihangosította felvette.
-Niall Horan..- mondta az ismerős hang.
-Dave! Mit akarsz?- kérdezte a tudatlant játszva Horan.
-Van nálam valami ami a tied! Vagy inkább valaki!- nem láttam mégis tudtam, hogy cinikusan elnevette magát.
-Mégis ki?- tette tovább a "nem érdekel mondjad" stílust Niall.
-Nagyon csinos és különleges barátnőd van. Az a csillogó barna  szempár.. Az a gyönyörű vörös haj..- láttam magam előtt Tina arcát ahogy napokkal ezelőtt mosolygott és nevetett..

-Figyelmeztetlek! Ha bármi baja lesz.. Te meghalsz!- mondta magabiztosan Horan.
-Hm.. Ha tudnád, hogy megcsókoltam.. És hagyta.. Nem így látnád!- folytatta a mocskolódást. "Rohadtul nem tudnám elképzelni Tinát, hogy hagyná hogy egy ilyen szemét lesmárolja.."
-Meghalsz ha hozzáérsz érted?!- fenyegette meg ismét a szöszi.
-Ha elhozod nekem Larát megkapod!- éreztem ahogy az adrenalin szintem a duplájára emelkedik.
-Na idefigyelj te szerencsétlen! Ha meghallom, hogy Lara közelébe mersz menni én tényleg megöllek!- adtam ki magamból minden tomboló dühömet.
-Áhh.. Styles! Minő meglepetés hallani a hangodat!- mondta mézes- mázasan. -Ekkora nyomorultat még életemben nem láttam.- motyogta Niall még mindig ideges fejjel.
-Szegény Tina.. Pedig gyönyörű lány.. De sajnos most már nem láthatjátok.. És Larának is megszakadna a szíve ha a legjobb barátnője véletlenül meghalna..- nevetett fel keserűen mire Niall teljesen kiakadt és torka szakadtából üvöltözni kezdett.
-Te utolsó nyomorult féreg meg fogsz halni!- mondta Horan mire Dave kinyomta a telefont. Nem tudom, hogy mit tervez de meg kell mentenünk Tinát.
-Tina.. Te jó ég!- borult ki Niall. Egyre jobban láttam rajta, hogy megbánt mindent amit Tinával tett. Szereti ezt a lányt.
-Haver nyugi megtaláljuk! Tina nem fog megsérülni!- nyugtattam.
-Hol? Mégis hol keressem?- kérdezte fájó tekintettel.
Gondolkoztam egy kicsit majd beugrott az elhagyatott gyárépületek. Biztos vagyok benne, hogy ott lesznek.
-Niall a Cherleston gyár...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése