2014. december 26., péntek

13.Rész

Lara szemszöge~
Amint meghallottam a "meglepetés" szót Harry szájából, izgatottan rohantam a szobámba.
Az ajtót kinyitva egyszerre kapott el a fájdalom és az önfeledtség érzése.
-Te jó ég Tina!-térdeltem le az ágy mellé, hol a majdhogynem élettelen barátnőm feküdt.. Azt hiszem elaludt.
"Az egyik kék pólómban, és egy rózsaszín rövidnadrágban volt.. A felső mint mindig kicsit nagy volt rá, szőke haját egy laza kontyba fogta.
Felültem mellé az ágyra, könnyeim ahogy törékeny testére néztem egyre jobban kezdtek folyni. "Miért adtalak oda annak a szemétnek? Az én hibám, miért hagytam?!" Motyogtam magam elé, de nem kellett volna mert mocorogni kezdett.
Szemeiből kitörölte az álmosságot majd körbenézett.
-Lara.. -nyöszörgött és orráig húzta a takarót. "Nem akarja, hogy így lássam..."
-M..Mit művelt veled az a szemét?-tértem egyből a tárgyra.. Nem kellett volna mert szipogni kezdett és hirtelen összerezzent.
-Én... -motyogta meggyötört arccal.
Az egyik pillanatban Tinát figyeltem akit emésztenek a Niallel történtek, a másik pillanatban meg Harry "rontott" be a szobámba.
-Lara!-húzott odébb egy kicsit.
-Ezt nem kellett volna! Nem látod milyen állapotban van szegény?- Mutatott barátnőm felé, ki zavartan nézett rám. Harrynek igaza van, "életében egyszer".. Nem tőrhetek így rá egy ilyen különösen törékeny lányra.."
-Igazad van..-öleltem át. "Ez most nagyon jól esett".
-Menjünk le enni azt hiszem már nem olyan forró a spagetti!" Mosolyodott el.
-Egy pillanat lehívom Tinát.
 -Rendben addig lemegyek, megterítek!
Sietett ki az ajtón.
-Gyere Tina most lemegyünk enni!-próbáltam magamra erőltetni a lehetőleg ösztönzőbb arcomat. De tudtam, hogy nem lesz olyan meggyőző hisz nagyon rossz állapotban van és engem is emészt a tudat, hogy miattam vagyunk itt.."
-N.. Nem szeretnék.-nézett fel rám.
-Kérlek.. Tina enned kell.-fogtam meg kezét.
-Lara, nem szeretnék!" Hajtotta le fejét.
-Spagetti van! Azt hiszem az egy bizonyos szőke hajú, vidám, mosolygós lánynak a kedvence." Mosolyodtam el, majd ő is halványan. -most már minden pillanatban mellette leszek. Nem hagyom, hogy a sok fájdalom ami benne van eméssze. Azon leszek, hogy "felépüljön" és olyan legyen mint régen.. Niall előtt."
-Na? Mit mond ez a kis zabagép?-kérdeztem most már hatalmas mosollyal a számon.
-Lehet, hogy eszek egy kicsit.-jelentette ki egy kis erőltetett jókedvvel.
"Haladunk. Eszik.
-Rendben gyere csajszi!" Óvatosan felállt és felvette a szokásos rózsaszín kis köntösét amit egyszer egy házibulin hagyott itt. Nagyon illik hozzá ez a szín, olyan ártatlan mint ő.. Nem kellett volna hagynom, hogy Niall elvigye."
-Egy pillanat.. Megmosom az arcom és megyek!" Csoszogott a mosdó felé. Ezt tudomásul véve bólintottam egyet aztán lementem.

Tina szemszöge~
Lassan lépkedtem a kis helységbe melyben egy nagyobb tükör foglalt helyet a mosdókagyló mögött. Mikor belenéztem a tükörbe.. Mintha nem is én lettem volna, csak egy meggyötört, fájdalommal teli agyhalott.. Miért történt ez? Olyan rossz..
 Nem nevetek.. Fáj minden egyes porcikám. A szemeim beesettek.."
Lassan megengedtem a vizet aztán arcomra locsoltam egy kicsit. Mikor kezem végig húztam arcélemen könnyezni kezdtem ahogy visszagondoltam a tegnap estére..
"-Gyere ide te ribanc!" Üvöltött a szőkeség.
Én csak ültem a széken térdeimet összehúzva pityeregve. Nem akartam oda menni.. Féltem, hogy megint megüt. Hallottam dühös lépteit egyre közelebbről.
-Mit mondtam neked?" Éreztem ahogy kezét a hajamba vezeti és ránt rajta egyet. Fejbőröm mintha leszakadt volna koponyámról.. Égetett a fájdalom mely átjárta egész testemet.
Csak zokogtam, kiabálni nem mertem, akkor jobban fájna..
-Én..."
Abbahagyta majd letérdelt elém. Azt láttam rajta, hogy össze van zavarodva.
-Szeretlek Tina..-tette kezeit térdemre. Nem hiszek neki.. Ha szeretne nem tenné ezt. Még mindig csak zokogtam szó nélkül ültem ott a padlót nézve. Ez a kapcsolat már rég halott." -Mondj már valamit!-emelte fel hangját mire összerezzentem.
-Szólalj már meg! -csattant keze arcomon mire leestem a székről.. Ott feküdtem istenhez fohászkodva, hogy legyen már ennek a sok szenvedésnek vége.."
Gondolataim gödréből Lara hangja rántott vissza.
-Tina siess!-kiáltott fel.
Könnyeimet letöröltem majd lesétáltam.
-Ez az én hibám.. Miért hagytam, hogy Niall..-hallottam meg Lara hangját. "Azt hiszi, hogy ezt ő okozta.. Pedig nem. Ez az én hibám miért nem mentem el tőle. Bármikor otthagyhattam volna.."
-Ezzel most ne terheld magad.. Nem a te hibád hanem az enyém..

A lényeg, hogy ő jól legyen, hogy felépüljön testileg és lelkileg is."
Mondta Harry nyugtató hanggal. Meguntam az egy helyben toporgást és a bordám is szúrni kezdett. "Mondanom sem kell, hogy Niall miatt". Így lementem.
-Itt vagyok. -erőltettem magamra egy halvány mosolyt.
-Kis zabagép! Ülj le.-kuncogott Harry mire Lara is mosolyogni kezdett. "Tudom, hogy csak azért csinálják mert ilyen helyzetben vagyok.." Leültem Lara mellé majd néztem ahogy tesz a tányéromba "egy kicsit többet amit én meg tudnék enni" aztán elém rakta és egy "Jó étvágyat" után mindhárman enni kezdtünk. Apró falatokat erőltettem a számba amik a nyeléskor égették torkomat.
-N.. Nekem ennyi elég volt.-jelentettem ki érdes hangon.
Láttam az arckifejezésüket nem tetszett nekik, hogy ilyen keveset ettem de nem hozták szóba.

Harry szemszöge~
Nagyon megviselte Larát ez a helyzet.. Tináról nem is beszélve.. Összeszorul a torkom ha látom mit tett vele az a mocsok Horan. De tudom, hogy addig nem nyugszik míg az övé nem lesz Tina ezért próbálok én is minden pillanatban a lányokkal lenni de ez ma este nem fog sikerülni. Zaynel kell találkozzak meg kell beszélnünk mindent ami a bandával kapcsolatos..

Este~
-Lara el kell mennem!-léptem be a szobájába ahol Tinával beszélgettek.
-Mi? Hova?-tette fel a szokásos kérdéseket.
-Lara.. El!-mondtam majd lesiettem a lépcsőn és az éj fekete Roveremmel a találkozó helyszínére mentem.

Lara szemszöge~
Harry megint olyan fura.. Itt biztos, hogy van valami..
 Az utóbbi pár napban vegyes érzelmeim voltak. Tina egyre jobban megnyílt és elmesélte mit művelt vele az a szemét.. Nagyon bántott a tudat, hogy ezt kellett átélje de ami még jobban az az, hogy valós érzelmeket táplál Niall Tina iránt..
Harry minden este elment.. Ez még jobban felhúzta az agyamat..

Este~
Olyan hét óra körül lehetett mikor Tina elaludt és Harry mint minden este bejött, hogy elmondja el kell mennie mert "dolga van".
Elegem lett így miután elment bezártam a házat és az autómba űlve utána mentem.
Egy elhagyatott raktárhoz ment ahol még két autó parkolt.
Csöndesen lépkedtem a raktár ablakához, hogy lássak. Nagyon rossz ötlet volt mert megbotlottam egy eldobott üvegben és lefejeltem az ablakot ami eleve is törött volt és megvágta a homlokom.
-Ez mi a fasz volt?-kérdezte Harry amint észlelte jelenlétemet.
-Louis nézd meg!-parancsolt rá a barna hajúra aki felém indult.
Az autómhoz rohantam majd a gázra tapostam és elindultam vissza.
Mivel észrevettem, hogy az a Louis utánam jött és követ így egy fél órás kerülő úton mentem vissza.
"Mi a szar van Harryvel? Mibe keveredett már megint?"
A házhoz érve észrevettem, hogy a bejárati ajtó fel van feszítve és nyitva van.
Rögtön a szobámba rohantam ahol Tinának kellett volna lennie.
De nem volt ott..
-Te jó ég! Ezt nem hiszem el! Tina.. Hol vagy?-borultam a földre zokogva.
-Az a mocsok..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése