2014. december 26., péntek

4.Rész

Ez volt itt a második napom mint "rabszolga" és ez rohadtul idegesített, de valamilyen szinten izgat ez a határozottsága..
Csak fekszem az ágyban az előbbi álmomon agyalva. Lara volt benne, és ahogy felidéztem a képsorokat rájöttem, engem vonz ez a nő, ez az ismeretlen kemény de tudom, hogy belül érzékeny nő..

.Reggel~
Arra keltem, hogy Lara készülődik valahova.
-Hova mész? -kérdeztem kicsit sem kedves hangon.
-Kuss Styles! -vette fel ingét. "Tipikus nap. Én utálom ezt a helyzetet, de éget a vágy és ő csak utál engem."
-Nem mész el! -léptem .közelebb a lányhoz. "Azért is érdekelt, hogy hova megy mert ideges lettem mikor felöltözött így".
-Styles nem mondom még egyszer, hogy kuss! Veled ellentétben, én oda megyek ahová akarok! -jelentette ki majd el hagyta a nappalit. "Kicseszett jó.. Ő elmegy pasizni" én meg itt rohadok."
Túsznak éreztem magam.. Ez így rohadtul nem tettszik nekem irányít uralkodik" felettem...


Kb. három óra múlva eszméltem arra, hogy kívülről nevetés motyogás hallatszott. Mikor nyitódott az ajtó három lány (Larát és Tinát is bele véve)
Ès  ugyancsak három fiú jött. Csak ültem a kanapén és azokat a nyomorultakat figyeltem. Tina és még két fiú rohadtul be voltak rúgva, Lara nem annyira de ez is idegesített. Azt hittem, hogy agyon ütöm őket..
Bő fél óra múlva elmentek. Lara mostanra teljesen lerészegedett.
Ledőlt a kanapéra majd fejét lábamra hajtotta.
"Ez elég váratlanul ért.. Igen bevallom ebben a két napban sokat gyengültem, olyan dolgokat kényszerített rám amiket férfi soha sem csinált volna meg."
-Lara feküdj le! -parancsoltam rá.
-Kuss Styles! -nyökögte forgolódva.
-Nincs kuss gyere! -álltam fel aztán felvettem. "Tudom, hogy ő "uralkodik" felettem de nem hagyom."
-Harry tegyél le el megyek! -ütötte mellkasomat.
-Shh.. Aludnod kell részeg vagy! -nyitottam be szobájába és az ágyra fektettem.
-Harry! Gyere ide! -mutatott másik felére.
Odasétáltam majd melléfeküdtem. "Akármennyire is akartam és utáltam is egyben, nem hagyhattam magára."
-Harry.. Tudod nagyon, nagyon, nagyon akarlak!" -nevetett fel és odabújt hozzám.
-Nem feküdj vissza! Mondtam összezavarodva.
-Harry! Büntess meg! Húzta ránk a takarót.
-Shh.. Aludj! -néztem szemébe. "Érdekes.. Annyira vonz ez a lány.. Mégsem csinálok semmit sem. Talán azért nem mert kihozott, vagy mert nem tudnék neki ártani."
-Harry.. Azt akarom, hogy.. -kezdett bele de nem tudta befejezni mert megcsókoltam.
-Harry! -kuncogott majd ismét hozzám bújt.
Ezután már nem hallottam a hangját. Elaludt.

Reggel~
Lara még mindig alszik így csak néztem gyönyörű arcát..
Majd kinyitotta szemeit és rám nézve lefagyott.
-Harry te mi a szart keresel itt?...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése