2014. december 26., péntek

16.Rész

Niall szemszöge~

-Szia!- mosolyodott el édesen. Szőke haja kósza tincsekben hullott vállára, szemei akár a gyémánt.. Egy rózsaszín ruhát viselt. Oly törékeny volt mint egy angyal.
-Szia! Tina igaz?- néztem mélyen szemeibe.
-Igen! Te Niall vagy.- jelentette ki ismét mosolyogva, majd olyan gyengéden fogtam meg kezeit amennyire csak lehetett.. Nem tudom miért voltam ilyen óvatos, egyik lány sem váltott még ki belőlem ilyen érzéseket. Mintha alapvető dolgom lett volna vigyázni rá..

Csak egy fél órára szenderedtem el, mégis ezer emlék látott bennem napvilágot.. Köztük ott volt az az emlék amely legjobban beleégett az elmémbe; az a megismerkedésünk pillanata volt...
Aztán azok is eszembe jutottak amikor elborult az agyam és birtokolni akartam azt a lányt aki a világon a legfontosabb nekem..
Minden miattam van, ha akkor nem bántom  talán most itt lenne mellettem...
Gondolataim szürke homályából Harry hangja szakított ki.
-Jól vagy?- kérdezte megnyugtató tekintettel.
-A körülményekhez képest? Rohadtul nem..- válaszoltam ridegen.
-Miért hagytad, hogy elaludjak?- vetettem fel neki.
-Pihenned kellett.. Nekem pedig gondolkodnom..- mondta komoran.
-Mit csináljunk?- néztem fel rá.
-Nem tudom, de Larát nem adhatom oda annak a mocsoknak.. Tinát meg megöli ha nem hozzuk ki onnan.- motyogta a hajába túrva.
Ès akkor eszembe jutott Selly.. Ő a bandánk tagja.
Nagyon kényes téma hisz "szerelmes" Harrybe.. De nincs más ami az eszembe jutna..

Egy cseppnyi hasonlóság van csak Lara és Selly között mégpedig a hajuk ès a szemük színe..
Azonkívül a lány nagyon edzett, és meg tudna szökni így talán el tudná játszani Lara szerepét..
Ötletemet rögtön feldobtam Harrynek aki egyből ellenezte a dolgot de végül beleegyezett Lara érdekében.
-Selly egy kicseszett ribanc.. Nem fűz hozzá semmilyen érzelem. Lara meg fogja érteni!- motyogtam.
-Igazad van.. Hívjuk fel!- dobta elém telefonját, hogy belepötyögtem Selly számát.
Két csörgés után meghallottuk az az idegesítően kéjes hangot..
-Halló?- szólt a telefonba.
-Selly?- kérdezte Harry idegesen. Hamar felismerte a göndör hangját, ez a kuncogásából is kiderült.
-Óhh.. Mr. Styles! Csak nem?!..
-Kérni szeretnék valamit!- vágott a lány szavába.
-Ugyan mit? Édes..- nem láttam de tudtam, hogy mosolyog.
-Azt, hogy játssz el nekem egy szerepet! Veheted megbízásnak is!- jelentette ki Hazz.
-Miről van szó?
-Dave.. Elrabolt egy nagyon fontos személyt Niall életéből.. És cserébe a csajomat kéri.. Őt pedig nem adhatom oda, és mivel te hasonlítasz rá és meg is tudsz szökni.
-A te csajod?- vonta kérdőre Harryt.
-Elvállalod vagy nem?- vágott a szavába Styles.
-Legyen!- mondta Selly komoran.
-Rendben! Ma este 11-re gyere Niallékhez.- jelentette ki majd letette.
-Hívd fel Davet és mond meg neki "Lara" meglesz!- mosolygott idegesen Harry.
-Rendben!- válaszoltam majd tettem amit kért. Szerencsére nem bántotta Tinát így nem volt bennem olyan nagy félelemérzet.

Selly hamar megérkezett, Harryvel átbeszélték a tervet majd elindultunk..
Közel fél órás autóút után a megtárgyalt helyre értünk.
Dave már ott volt pár emberével, de Tinát sehol sem láttam. Megijedtem..
-Áhh Horan!- mondta Dave ahogy becsaptuk magunk után a kocsiajtót.
-Hát elhoztad Styles csaját!- nevetett fel. Idegesen pillantottam az autó felé melyben Harry ült. "Sötétített üveg, most jól jött"..
-És, hogy szerezted meg a lányt?- kérdezte ahogy közelebb léptünk. Selly szája be volt kötve ahogy a kezei is. Egész jól játszotta a szerepét.. Kétségbeesetten kapálózott és hümmögött..
-Hol van Tina?- vágtam a közepébe minden bevezetés és válasz nélkül.
-Hozd!- intett az egyik emberének aki egy fekete kocsihoz lépett és előkapta belőle az én angyalomat..
Arca megviselt volt.. A sírógörcs kerülgetett ahogy élettelen testére pillantottam.. Valószínű bedrogozták..
-Itt van a hercegnőd!- nevetett fel Dave majd "elcseréltük" a lányokat..
-Tudod.. Ilyen gyönyörű nőre én vigyáznék!- simította meg Tina arcát, mire rögtön elrántottam. -Hm.. Látom megszenvedtél érte.. Gyertek menjünk!- intett a bandatagjainak majd autóba űltek ès elhajtottak. Csak a kocsim reflektora világított ránk..
Könnyeim minden lélegzetvételénél erősebben folytak..
A földre borultam ölemben az eszméletlen Tinával..
-Istenem.. Tina!..- motyogtam magam elé.
Nem szólalt meg csak szaporán kapkodott a levegő után.
Minden érintésemre mozdult egyet. Lassan, csendesen mint egy alig érezhető fuvallat a fák közt..

Úgy leheltem egy csókot ajkaira...


Bocs, hogy elhanyagoltam a blogot ígérem nem lesz több ilyen csak sok volt a tanulnivaló............ :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése