2014. december 26., péntek

14.Rész

Harry szemszöge~
A banda ügyeit tárgyaltuk mikor zajt hallottam. -Ez mi a fasz volt?-kérdeztem idegesen Tomlinsonra pillantva. -Louis nézd meg!-Parancsoltam rá.
A barna hajú fiú rögtön megindult a kijárat felé. Idegesen doboltam a térdemen várva, hogy Tomlinson visszajöjjön és beszámoljon az idegenről.
- Főnök a holnap estével kapcsolatosan, a kettes dóknál várjuk a bandát?-kérdezte Zayn tudatlanul.
-Igen!-vágtam rá.
Kemény válaszom után csönd telepedett közénk. Gondolataim Larán jártak.. Mit csinál most?"
-Főnök egy piros Volvo volt, hogy ki űlt benne azt nem tudom..-rontott be Louis.
"Piros Volvo.. Elkezdtem agyalni, hogy mire emlékeztethet.. Istenem Lara.."


Lara szemszöge~
Teljes kétségbeesés..
Ez jellemezné legjobban az elmeállapotomat.
Csak zokogtam és a legjobb barátnőm nevét kiabáltam. "Megint miattam van minden.. Mi a fasznak mentem el?"
-Lara mit csinálsz?-hallottam meg hátam mögül egy érdes hangot.
Rögtön felismertem a tulajdonosát Harry..
-Lara! Mond már! jött közelebb majd kezemet megfogva felállított a padlóról.. Hisztérikusan téptem ki magam szorításából és a nappaliba rohantam felvenni a cipőmet és a kabátomat.
Még mindig harcoltam a könnyeimmel és a belső fájdalmammal.
-Lara hova mész? Hol van Tina?- vágta hozzám kérdéseit.
-Elrabolták!-kiabáltam.
-Mi van? -nézett rám kétségbeesetten a vállamat rángatva.
-Megint az én hibám..
Motyogtam ismét remegve.
 -Hol voltál? Miért van egy vágás a homlokodon?- Jött közelebb mire beugrottak a fél órával ezelőtt történtek. Tudtam, most nem szabad elmondanom, hogy nem voltam itthon és utána mentem mert akkor megint veszekednénk és ez most egyáltalán nem alkalmas időpont..
-És te hol voltál? Miért nem voltál itthon velünk?- faggatóztam én is. Könnyeim mostanra már zápor esőként potyogtak arcomról.
-Fel hívom a rendőrséget! Elmondom, hogy Tinát elrabolták!- léptem a vezetékes telefonhoz ami közvetlen mellettem volt az asztalon..
-Nem! Ha Niallnél van tudni fogjuk..- fogott vissza.

Tina szemszöge~
"-Soha nem akarlak elveszíteni!- Nyomott egy apró puszit orromra.
Gyönyörű kék szemeiben boldogság ragyogott. Láttam, hogy tényleg komolyan gondolja így egy kicsit elpirultam...
-Szeretlek!- Mondtam félénken mire közelebb hajolt és megcsókolt.
Abban a pillanatban életem legnagyszerűbb érzése fogott el.
-Mit szólnál a....- kezdett mondandójába mosolyogva.
Vártam, hogy befejezze de nem szólt semmit.. Ott ült velem szemben egy moccanás nélkül.
Kéken csillogó szemei egyik pillanatról a másikra sötétedtek el..
A boldog mosoly is eltűnt az arcáról.. Mintha egy fekete alig látható, mégis észlelhető lepellel takarták volna be. Nem értettem semmit. Mi van vele? Majd hirtelen minden sötétbe borult és egy erdőben találtam magam. Velem szemben pedig a szőkeség állt...
Lassan közeledett felém, aztán megállt előttem.
Óvatosan mintha az utolsó lett volna, megcsókolt...
 Nem tartott hosszú ideig mégis benne volt minden, amit abban a pillanatban éreztünk, vágy, szenvedély, szerelem.. Majd egy éles, hasító fájdalmat éreztem mellkasomban.. Rögtön oda kaptam  kezeim és megéreztem egy hideg, nedves tárgyat a tüdőmbe fúródva. Mikor felnéztem Niall már nem volt ott.. majd az oxigén hiány miatt a földre rogytam, Könnyeim potyogni kezdtek ahogy felidéztem minden egyes csókot és mosolyt amit tőle kaptam.. Pár percre rá semmi fájdalmat nem éreztem, könnyű és gyönyörű volt minden. Csodálkozva figyeltem az alattam lévő élettelen testet mely az enyém volt.. Ès végül leesett; halott vagyok.. " Sikítozva, könnyes szemekkel ébredtem Niall nevét kiabálva.. Megnyugodtam mikor megéreztem egy kezet az oldalamat simogatva.
Gondolom Lara az vagy Harry így megfordultam, hogy szembe legyek vele. De mikor tekintetem találkozott az övével lefagytam.. A félelem mely bennem volt leírhatatlan. Szemei sötéten csillogtak a vágytól, fel sem tudtam fogni, hogy itt van egy idegen fickó.. "Hogy? Ès miért?"
-Shhh.. Csak egy rossz álom volt.- mosolyodott el félelmetesen mire összehúztam magam.
-T...Te ki vagy? Mit keresel itt?- kérdeztem összezavarodva.. Rettegtem a sötét tekintetétől.
-Most megfizet mindenért az a pöcs...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése