2014. december 26., péntek

6.Rész

Gyengéden csókolom meg, kezem nyakára csúsztatom. Mivel a ruháját csak félig sikerült felvennie, nem szarakszok sokat. Azonnal lehúzom róla, majd kicsit hátrább lépek. Végigvezetem rajta tekintetem. Érzem, hogy farkam keményedni kezd. Nem mintha az eddigi tudat, hogy intim testrészeink csak pér centire vannak egymástól, nagyon lelohasztotta volna, de.... Ez más.
Huncutul mosolyog rám, végignyalja ajkát. Tudja, hogy izgasson fel és ez tetszik.
Már nyúlna a férfiasságomhoz, de én nehézségek árán leállítom. Mennyire szeretném én a szájában tudni magam! De van egy jobb hely is.
- Ez most más lesz. - alig hallhatóan mondom a szavakat. Most nem akarok keménységet (csak egy helyen) puszta szexet. Szeretkezni akarok.
Lehúzom a földre, hasára fektetem, kicsit felszisszen a hideg padlótól. Ráülök fenekére, majd masszírozni kezdem a hátát, néha apró csókokat is nyomok rá. Óvatosan csúsztatom belé férfiasságom, mindketten nagyot nyögünk. Olyan jó érzés benne lenni!
- Ha...Harry. - zihálja. - Látni akarom a szemed.
Megfordítom, de még mindig felette vagyok. Újra belé nyomulok. Szinte pislogni se pislogunk.
Egymás szemébe meredünk, csókokat nyomunk egymás ajkaira. Érzem izmait magam körül összehúzódni. Hangosan sikítja a nevem, közelebb visz engem is. Kicsit gyorsabban kezdek mozogni, ő pedig a hátamba karmol. Megremegek, belé ürítem magam, kihúzódok belőle.Majd az ágyra fektetem magunkra húzom a takarót s csak nézem gyönyörű szemeit..
Kb. Fél órája lehettünk ebben a pozícióban meg sem szólalva..

Majd mocorogni kezdett, kibújt az ágyból és felöltözött.
-Öltözz fel! -parancsolt rám aztán sietősen kiment a szobából.
"Harry nagyon nagy vagy" Átkoztam magam s követtem Lara példáját fel kaptam magamra a ruháimat és el hagytam a szobát.
A konyhába lépve vettem észre, hogy Lara nincs egyedül sok ismerőse van itt.
"Mi a szar.. Nem emlékszik mi történt fél órája?" A barátai kicsit sem voltak már józanok és ő is lehúzott pár pohárral. -Lara ez meddig lesz így? Kérdeztem karját rángatva.
-Harry takarodj innen! Fordult vissza barátaihoz. Nem tudtam mást csinálni tettem amit mondott senkihez sem szólva leültem a kanapéra.
"Volt egy fiú aki nagyon rá volt akadva Larára.
És ez kicseszettül idegesít hisz velem volt előtte és most elfelejtett mindent?"
-Hmm.. De jó vagy kislány!" -fogdosta végig a számomra idegen fiú Larát. Itt tőrt bennem el minden.. Felálltam és dühöngve léptem oda hozzájuk s egy mozdulattal leszedtem Laráról aki meghökkenve figyelte az eseményeket.
-Harry állj le! -kiabált Lara. "Nem érdekelt most semmi csak az, hogy senki se nyúljon hozzá.."
Mindenki kiabált Lara kapálózott. Én megállás nélkül ütöttem a fiút.
-Megölöd szállj le róla! "Húzott le egy lány akit felismertem.. Tina volt..
Nem akartam még csak véletlenül se megütni a lányt így leszálltam róla".
Tina rögtön tárcsázott egy számot ami gyanítom a mentőké.. Engem berángattak egy szobába majd mikor egyedül voltam bejött Lara..
-Megnyugodtál végre?-ült le mellém.
-Senki se nyúljon hozzád! -néztem szemeibe.
-Harry nem üthetsz agyon mindenkit aki rám néz! Különben is nekem köszönheted, hogy nem vagy börtönben!" -jelentette ki majd az ajtóhoz lépkedett.
- Az enyém vagy amúgy is..........
- Nem nem vagyok a tiéd. -mondta már majd nem ki lépett a szobából amikor..........
-Nem emlékszel mi volt két órája? Elfelejtetted, hogy lefeküdtünk?" Álltam elé a válaszára várva amit nem kaptam meg..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése